luni, 14 decembrie 2009

Ziua saptezeci si doi





timpul alocat lucrului in studio ne expirase, dar studioul roia inca de fete frumoase care asteptau sa pozeze.atunci ne-am gandit ca ar fi pacat sa lasam fetele sa astepte si ca am putea profita de aceasta ocazie.
am mers in camera cu scara de metal de la dalles, mi-am scos din nou instrumentele din geanta foto.am montat kitul wireless de declansare a flashului.
bogdan mi-a fost asistent.bogdane,asa cum ti-am promis, iti multumesc.ti-am zis ca nu te uit cand iti vine randul.:)
andreea a fost prima care a avut "curajul" sa pozeze in studioul neconventional.s-a adaptat destul de repede in spatiu, adica pe scara metalica si a inceput sa pozeze cu naturalete.
multumim andreea si te mai asteptam pe la noi!

1 Titlul lucrarii : portret Andreea
2 Nume model: Andreea
3 Model camera:Model camera:Canon EOS 40D
Setari:Shooting Mode Manual Exposure
Tv( Shutter Speed ) 1/125
Av( Aperture Value ) 4.5
Metering Mode Spot Metering
ISO Speed 200
Lens EF24-105mm f/4L IS USM
Focal Length 50.0 mm
Image Size 3888x2592
Image Quality RAW
Flash Off
White Balance Mode Flash
AF Mode AI Focus AF
Picture Style Neutral
4. Tip lumini :flash 1x Canon 430 EX II
5. Locatia: camera cu scara, Dalles
6. Marime imagine originala: 3888x2592
7. Editare : Contrast,Curves,Sharp,Canvas
8. Program editare: DPP,Photoshop
9. Data realizarii: 12.12.2009


curs 21

azi am avut cu feri. am analizat punctele bune si rele ale cursului. am discutat despre nemultumirile si satisfactiile noastre fata de acest curs.
am analizat apoi portretele facute in studio in weekend.

7 comentarii:

  1. foarte frumos portretul, adevarat ca nu putai lasa fetele nefotografiate, era pacat
    trebuie sa mai editezi putin fotografia, sa mai estomepezi brobonelele de pe fata, pielea sa o faci mai soft, mai fina, sa se vada altfel
    in PS iei pensula, iei culoarea pielii, dai opacitatea mica (faci niste incercari ca sa vezi cat iti trebuie) si apoi vei avea un portret exelent
    PS: daca vrei iti voi povesti mai multe despre aceasta metoda si cine m-a invatat

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Radu, esti dragut. :)
    stiu cum se editeaza piele in ps, dar mi se pare ca nu e neaparat nevoie. adreea are un ten frumos si este machiata foarte bine. poate o sa incerc sa vad cum arata si cu pielea editata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai editat foarte frumos poza si ma bucur ca am avut aceiasi idee pentru poza aleasa.
    Multumesc si pentru descrierea pozei.
    Mi-a facut placere sa colaboram , poate si cu alta ocazie.
    Succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si mie imi place. F buna lumina prima impresie pe care am avut-o cand am vazut portretul a fost ca este facut afara la lumina soarelui :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumina este frumos surprinsa dar umbra de sub gat nu prea are ce sa caute acolo. Ofera impresia faptului ca am avea un cap decupat. Dar expresia fetsei de ce este asa impietrita?

    RăspundețiȘtergere
  6. @C' Andreea
    merci Andreea!sper sa mai colaboram!

    @Alexandru
    expresia fetei impietrita? privirea andreei mi se pare,din contra, foarte expresiva si patrunzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca mai privesc fotografia.
    Imi place mult cum m'ai surprins..starea.

    RăspundețiȘtergere