sâmbătă, 12 decembrie 2009

Ziua saptezeci




iata si portretul de sambata. a fost o sedinta super sub indrumarea lui Radu.dupa ce ne-am terminat timpul alocat, nu am putut pleca acasa si ne-am refugiat in camera cu scara si am mai tras cateva cadre.
urmeaza sa vedeti in posturile viitoare ce a iesit.
portretul postat este cel "academic" sau macar asta am incercat.


1 Titlul lucrarii : portret in studio
2 Nume model: -
3 Model camera:Model camera:Canon EOS 40D
Setari:Shooting Mode Manual Exposure
Tv( Shutter Speed ) 1/125
Av( Aperture Value ) 9.5
Metering Mode Spot Metering
ISO Speed 200
Lens EF24-105mm f/4L IS USM
Focal Length 65.0 mm
Image Size 3888x2592
Image Quality RAW
Flash Off
White Balance Mode Flash
AF Mode AI Focus AF
Picture Style Neutral
4. Tip lumini :lumina principala=flash studio+softbox+grid, lumina contur=flash studio+voleti, lumina fundal=flash studio+grid+filtru portocaliu
5. Locatia: sala curs, Dalles
6. Marime imagine originala: 3888x2592
7. Editare : Contrast,Curves,Sharp,Canvas
8. Program editare: DPP,Photoshop
9. Data realizarii: 12.12.2009

7 comentarii:

  1. ioane ca sa iti zic
    super portret, exceptional
    Iti voi spune si tie exact ceea ce i-am spus si lui Bogdan: in opinia mea, vizualizand o gramada de bloguri, esti unul dintre primii cursanti de la cursul de fotografie Dalles din acesta an, iar acest lucru il poate constata oricine urmarind fotogarfiile tale
    felicitari pentru portret
    astept sa le vad si pe cele neacademice

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumoasa tanara. Mi-ar fi placut sa fie fiica mea. Ti-a iesit ca o reclama de frumos. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare Ioane, felicitari. Are stare...un zambet de domnita din Renastere...culoare, lumina..tot! Felicitari!
    A...n-ar fi rau sa dai voie sa comenteze si "marginalii" care nu sunt pe blogspot...acum vad ca nu merge alta identitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. misto misto, eu pe fata asta nici macar n-am vazut-o :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Reusita imaginea, singura chestie pe care as schimba-o este agrafa din par pe care fie as fi scos-o fie la captura fie la editare, sau poate chiar se putea masca intr-un fel cumva tot la captura.
    Catalin (www.blog.teleobiectiv.ro)

    RăspundețiȘtergere
  6. Luminos chip si zambet. E un portret care imi place.

    RăspundețiȘtergere