joi, 7 ianuarie 2010

Ziua nouazeci si sase

hai ca se poate si fara imagine...

astazi s-a lansat la curs o competitie, trebuia sa scriu despre asta chiar daca nu am o imagine pregatita.fotograful cu cea mai buna imagine postata incepand de azi pana vineri pe 17, castiga un Spyder 3 pro.oricum a inceput nebunia postarilor pe blog de cand DL ne scrie fiecaruia si ne da sfaturi si linkuri de citit.imi place mult asta, cred ca e cel mai bun mod de a ne ambitiona.

sunt sigur ca multi isi ascut deja cutitele, isi pregatesc armele, sunt gata sa iasa in jungla.se gandesc ce tema sa abordeze - ar merge pe reportaj sau mai bine un portret furat? detaliu sau un macro? maine cu noaptea in cap vor iesi la vanatoare si daca au timp vor sta chiar toata ziua.

eu din pacate nu am timp sa ies maine pe zi la fotografiat, dar coc eu un subiect...nu ma plangeti voi pe mine ca fac eu ceva. :)

si pana la urma daca nu o sa fie maine, sper ca in weekend tot va fi ceva.numai sa nu ploua.vremea asta e oribila, orasul asta la fel - ploua, se intuneca devreme, jeg peste tot.singura solutie este sa evadezi din oras sau sa tragi ceva in interior. hai ca vad eu...

succes la toata lumea si fie ca cel mai bun sa castige!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu